Звіти




ЗВІТ
вихователів Савельєвої Т. М. та Авдієнко Т. С.,
про роботу щодо попередження нещасних випадків, суїцидальних тенденцій серед дітей 5-го загальноосвітнього класу


В групі 5 класу проводиться планомірно виховна робота попередженню травмувань та правопорушень у навчальному закладі та поза його межами.
Так з вихованцями неодноразово проводились співбесіди щодо поліпшення мовної культури, боротьби з лайкою, до цього залучалися психолог, організатор, рада школи, проводилась робота з батьками Большакова М., Малети С., Довженка Г., Чепурного П..
Вихованці закріпляють знання правил  цивілізованого співжиття  у спальних корпусах, відповідного ставлення до молодих товаришів. Так з вихованцями Малетою С. та Чепурним П. та їх батьками проводили роз’яснювальну роботу щодо неприпустимості нищої поведінки з молодшими. Виховання чесності, неприпустимості дрібних крадіжок продовжується у групі з дітьми, схильними до подібних відхилень: Москаль М., Гонтаренко Н., Чепурний П., Малета С.. Пояснюється небезпека таких дій  в суб’єктивному та соціальному ракурсі (Година спілкування «Відповідальність найкращий путівник у вчинках», відверта розмова «Ми творці власного життя», година спілкування «Посієш звичку – пожнеш характер», бесіда «Твої звички, твої вчинки», бесіда «Відповідальність за крадіжництво» та інше).
Продовжується превентивна робота по запобіганню гострих конфліктних ситуацій, закріплюються знання толерантного  вирішення небезпеки травмування під час бійок. (Бесіда «Дружні відносини і дотримання правил поведінки під час гри»,  співбесіда «Слідкуй-но за тоном своєї мови», бесіда «Тримай себе в руках», бесіда «Толерантність та доброта», бесіда «Кулак не аргумент», бесіда «Поважай товариша і тоді тебе поважатимуть», бесіда «Підчас гри дотримуйся правил»,  бесіда «Ти живеш серед людей», школа етикету «Культура поведінки в школі», школа етикету «Мовленнєвий етикет», відверта розмова «Що псує стосунки між людьми»).
Вихованці, схильні до агресії, під час постійного спостереження з боку  вихователів, отримують необхідну психологічну допомогу, зняття напруги, перемикання інтересів.
Задля зменшення конфліктів та ворожнечі у групі пропогандуються колективні розваги, які зближають дітей, сприяють більшому взаєморозумінню. Діти 100%-во задіяні у гуртках, що теж допомагає у зменшенні напруги у стосунках та сприяє їх всебічному розвитку.
У групі проводиться постійна індивідуальна робота, психолого – педагогічні спостереження за душевним станом дітей, їх настроєм та поведінкою задля попередження внутрішніх особистісних конфліктів, які можуть призвести до негативних або ж непоправних наслідків (суїцид, втеча і т.д.).
Так ученицю Андрійчук Ю. іноді дуже турбують проблеми в сім’ї, це відбивається  і на її настрої, і на успішності. З дівчинкою проводиться довірливі розмови, даються поради, як сприймати ті чи інші події, і вона поступово повертається в русло шкільного життя.
У групі проводяться такі виховні заходи з цього  питання: інформаційна година «Куди звернутися – якщо у тебе проблеми», година спілкування «Я вмію вибирати», бесіда «Зупинись та подумай», година спілкування «Дужий той хто самого себе перемогти може», відверта розмова «В людині все має бути прекрасним», тренінг «Ми – творці власного життя», хвилинка роздумів «Який я? Яким я хочу бути?», тренінг «Пізнай себе» та інше.
Така тактовна, ювелірна виховна робота, коли діти відчувають довіру до старшого товариша, має велике значення у запобіганні самогубств, правопорушень. Та безперечний позитивний результат неможливий без участі сім’ї і тому вихователі тримають постійний зв’язок з батьками, залучають їх до вирішення проблемних питань, налаштовують їх на співпрацю задля досягнення спільної цілі – виховання всебічно розвинутої особистості та громадянина.     

ЗВІТ
вихователів Горієнко Л.Д. та Соколової Н.А.,
про роботу щодо попередження нещасних випадків, суїцидальних тенденцій серед дітей 
У групах 6-7 заг. та 6-7 спец. класів під керівництвом вихователів  постійно ведеться профілактична робота щодо попередження суїцидальних  тенденцій серед дітей. З цією метою з вихованцями проводяться години спілкування: ««Ні насиллю!», «Виховання без покарань».  Індивідуальні бесіди: «Життя – найдорожчий скарб», «Ти маєш право на життя». Індивідуальна робота з батьками та опікунами: «Сімейне виховання», «Про попередження насильства в сім`ї»,
 Постійно співпрацюємо з психологом та соціальним педагогом, намагаємось спільними зусиллями налагодити в групах позитивну атмосферу дружби, взаєморозуміння та взаємоповаги.
19.05.16. року проведено колективну справу «Стоп – суїцид!» з метою сприяння успішній соціальній адаптації учнів, загальної профілактики суїцидальної поведінки серед підлітків, усвідомлення учнями цінності людського життя та здоров`я, встановлення життєвих цінностей та пріоритетів; самовираження та підвищення самооцінки дітей; ознайомлення з методами протистояння думок про суїцид; створення в класному колективі атмосфери взаєморозуміння та взаємоповаги один до одного; формування в дітей уміння планувати позитивний образ свого майбутнього.

 Розглянули безпосередні причини суїциду та виявили можливі шлях запобігання. Спільно з вихователями  Горієнко Л.Д. та Соколовою Н.А. вихованці працювали над створенням колажу «Діти проти насилля!», кожен написав свою думку, за що цінує та любить життя і у вигляді листочків спільно створили «Дерево життя». На завершення заходу учні дійшли висновків, що життя – найдорожче що є у нас і ми маємо прожити його гідно. 


Немає коментарів:

Дописати коментар